Analisis kualiti perkhidmatan institusi kewangan : kajian kes di BBMB, UKM dan BIMB, BBB /
Hairulliza Mohamad Judi
Analisis kualiti perkhidmatan institusi kewangan : kajian kes di BBMB, UKM dan BIMB, BBB / Hairulliza binti Mohamad Judi - Bangi : Fakulti Sains Matematik, Universiti Kebangsaan Malaysia, 1996 - xiii, 111 p. : ill. ; 30 cm.
Tesis (Sarjana Sains) - Universiti Kebangsaan Malaysia, 1996
p. 98-99
Banks and banking--Customer services--Malaysia
Analisis kualiti perkhidmatan institusi kewangan : kajian kes di BBMB, UKM dan BIMB, BBB / Hairulliza binti Mohamad Judi - Bangi : Fakulti Sains Matematik, Universiti Kebangsaan Malaysia, 1996 - xiii, 111 p. : ill. ; 30 cm.
Tesis (Sarjana Sains) - Universiti Kebangsaan Malaysia, 1996
p. 98-99
Banks and banking--Customer services--Malaysia
